im gonna get there

2013-11-28 @ 21:37:57
jag ska börja blogga om min resa till mitt mål om att ha en fin kropp som jag trivs i. när man ser mig så ser jag 'smal' ut. men jag trivs inte, jag är dallrig o min mage är förjävlig, tro det eller ej. "men din kropp är fin för att ha fött barn" alltså. missförstå mig rätt, men för mig är det där ingen komplimang. det är som att man ska nöja sig med att ens kropp ska se ut på ett sätt efter man fött barn. nee, that's not for me.
jag ska visa er mina 'före' bilder sen när jag nått mitt mål. men inte just nu, för jag skäms. faktiskt. jag vill verkligen känna mig nöjd med min kropp... och jag ska unna mig själv den stoltheten!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!