ESC

2013-05-18 @ 22:11:52
sitter o kollar på ESC helt ensammen. Lillen sover och jag har så tråååkigt. var e alla vänner? :) vet att jag snöat in mig på mycket Ang. det men jag funderar verkligen vilka som jag vill ha kvar i mitt liv. och jag har sållat bort många, det har jag. men det är ju inga vänner ändå, tydligen. ni vet när man känner att man är den enda anledningen till att en vänskap fungerar? kanske dags att släppa taget då. men jag är helt öppen för att träffa nytt folk. tycker sånt är kul! så vill nån ses o leka med barnen så hojta till mig aå är jag absolut på :)


visst ser jag glad ut? men har man inge gottigott hemma till ESC så får man se ut så! och jag vet Att jag är smal! behöver inte höra det var och varannan sek..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!