hola!

2013-03-26 @ 13:25:47
fy tusan vad dåligt jag mådde igår. trodde verkligen jag skulle dö. blev helt kallsvettig och spydde och sov bort typ hela dagen. lämnade Joel på dagis runt 9 och sen var det pappavecka.Jag mår alltid såhär när Joel ska vara iväg ifrån mig.. Idag mår jag iallafall bättre och jag och Victor ska på vårat första föräldramöte. Spännande! Men tills dess sitter jag hemma o degar. ska ta tag i städningen.. snaaart. måste bara titta på mitt favoritprogram först. vilket är Ellen, kardashians, teen mom, 16 and pregnant, Hells kitchen, Gordons kitchen nightmares. osv osv. haha. ja, lusten e på topp idag


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!