10 sanningar om mig

2013-03-26 @ 15:51:00
1- Jag hatar att gå över övergångsställen, f r alltid panik så jag försöker alltid komma på en rutt där jag kan undvika ett övergångsställe.2-Jag blir äcklad av toalettpapper. speciellt om det är blött.3- Jag är sockerberoende. Äter godis varje dag. 4- jag lägger alltid mina fingrar vid min pulsåder i halsen och kollar mim puls när jag ska sova för att jag är rädd att jag ska sluta andas.5- Jag pratar i sömnen. vääldigt mycket. går även så långt ibland att jag skickar sms eller ringer i sömnen. Hände senast förra veckan.6- Jag kan känna på mig när vissa saker händer. tex om nån går bort. 7- en stor dröm jag har är att bli upptäckt som skådespelerska.8- jag hittade en gammal dagbok och hade skrivit den 3/3 2009 att jag drömde att jag fått en son. EXAKT ett år senare födde jag en son9- jag måste planera och strukturera Upp min dag, om något förstörs i min planering så är hela dagen förstörd.10- Jag har hittat min soulmate. Han har alltid varit så nära men ändå så långt bort. Han är verkligen den manliga versionen av mig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!