happy and stuff.

2013-06-22 @ 21:39:18


igår var det midsommar och det firades hos min syster på landet och så fick de alla träffa Janne! riktigt kul :) Vi spelade kubb och set blev två öl för min del, Janne körde bil så det blev inget för hans del :) har ju slutat röka och fy fan vad osocial man känner sig när man inte röker. för det är ju ändå en "social" grej. Alla stod o rökte o jag ställde mig i ett hörn o grät,typ. riktigt jävla jobbigt var det. usch o fy... Vi åkte även ut till ett riktigt vackert slott utanför Norrköping och jag var så himla lycklig att jag skuttade och dansade och snurrade runt. jag är lycklig där jag är i livet idag.. kunde vara bättre med jobb, men jag är lycklig. här är lite bilder från slottet :)





Kommentarer
Diana

Wiie, vad kul att höra, du förtjänar lycka!:D

2013-07-11 @ 12:50:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!