W.I.P

2012-05-22 @ 19:21:20
Fyfan vad fula shortsen blev i videon såg jag nu. Haha. Men ni kan iallafall se hur man gör o så kan ni göra de på erat eget sätt. Jag sitter just nu med mina, vilket jag gjort i två dagar nu :) Jag hade liiite klorin hemma. Lade de i handfatet för o bleka dem och tror ni inte klorinhelvetet åker ner i avloppet trots att jag satt på en sån där jäkla grej för hålet så det blev bara blekt på högra sidan längst fram.. Haha men de fixar ja nu för jag har mer klorin hemma och ska bleka shortsen ännu mer :) Just nu håller jag på med lite hål. Älskar den slitna looken! Är så sugen på att köpa textilfärg o färga dem i MASSOR me olika färger. I ♥ Colours! Vic sa att de skulle bli billigare o köpa ett par men ja vill hellre ha ett par som INGEN annan har :)


Såhär ser de ut just nu, men kommer bli mycke mycke snyggare! Wohooo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!