Halla Im back!

2012-12-05 @ 17:24:00
Det var ett tag sen jag bloggade. Kommer knappt ihåg hur allt funkar här på blogg.se? Jag har glömt bort mitt lösenord,men som tur är loggas jag in automatiskt på den här datorn. Hur mår ni? Är ni ens kvar? Tveksamt. Haha. Just nu för tillfället är jag glad, men det kan skifta jättelätt faktiskt. Jag har haft det väldigt, väldigt tufft den senaste tiden i mitt liv. Fina underbara UNGA människor har gått bort. Jag och Victor gjorde slut, jag förlorade förståndet och gjorde saker jag inte alls är stolt över (Inga droger eller våld) men alltså, saker som inte var jag. Jag betedde mig så underligt och jag var helt enkelt inte mig själv. 8 Månader tog det tills jag fick min lägenhet. 8 MÅNADER! Men jag är glad, jag e riktigt glad att jag har tak över huvudet och mat på bordet. Det är det viktigaste. Att jag kan ge min son trygget och kärlek. Materiella saker betyder ingenting, sålänge jag har min älskade son vid min sida.

Ska jag börja blogga igen? jag vet inte? är rätt så sugen även om bloggarna håller på o dö ut och instagram har trädit in. Följ mig gärna på Insta. Emilyaandrea.
 Vi hörs snart igen! Puss

Lägger ut maaasssaaa bilder ifall ni glömt hur jag ser ut hihihihi
Här e jag!
Här e jag igen
 
 
 
 
 

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

åh, välkommen tillbaka :)

2012-12-05 @ 20:21:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
emily

Tack Monia! :D

2012-12-06 @ 16:28:32
URL: http://agressia.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!