Skrattretande.

2012-04-19 @ 22:50:32
Hoppas på sömn inatt då! Imorgon är det 7-16 som gäller på praktiken. Men jag har ju så sjukt nära haha. Men ska bli kul att gå en heldag. Ska inte ta me mig lunch utan går nog hem och äter. Tar kanske 40 sekunder hem? :) Jag är svintrött verkligen men jag kan inte sova. Många tankar florerar i skallen.

Bilden är tagen från mitt fönster och praktiken är det stora bruna huset till vänster :)


Sen tycker jag -Borttaget-

Sorry, men jag var bara tvungen att skriva av mig för det är så otroligt skrattretande. Svarar på kommentarer när jag kommer hem imorgon! Ledsen att det inte är några glada inlägg, men jag är så nere och då blir jag tusen gånger känsligare och surare :P . Sjukt. Okej, men vi hörs mañana ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!