15 oktober IGEN

2011-10-15 @ 20:49:41
Jag har tänkt på en sak.. Varför bloggar de mesta om sitt perfekta liv? Och sitt perfekta hem, sin perfekta pojkvän, sitt perfekta jobb.. Ja, att allt är perfekt? varför vill man blogga om det? som tex Kenza. Hon skriver alltid om hur perfekt hon har det. Är man en bra bloggare då? Nej jag tycker fan inte det. Visst man behöver inte vara så jätte privat och utelämna sig (eller jo just det- det måste man ju göra om man ska blogga som en viss person sa! Döh) Eller om sin perfekta inkomst och man visar allt man shoppat. Är det så man vill att folk ska se en? som perfekt? Det får ju bara alla hundra tusen läsare att känna sig onormala - vilket i sin tur leder till att man inte kan blogga om annat än om hur perfekt allt är? Är det så storbloggarna vill? Att man ska blogga om hur bra allt är? Är det tabu att skriva om sina känslor eller? Hon  BLA sänder ut dåliga signaler tycker jag.. eller vad tycker ni? 

Nu ska jag äta min perfekt gjorda mat. I min perfekta soffa! Perfekt!

Kommentarer
Johanna mamma till Liam

Jag håller med dig till fullo!

2011-10-22 @ 23:57:09
URL: http://johannajenjira.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!