Storhandling på G!

2010-09-25 @ 13:54:48



När jag vaknade imorse kände jag hur jävla ont jag hade i halsen! Jag som trodde jag hade blivit frisk! Joel har också blivit sjuk nu! Stackarn.. Han har sovit i snart 2 timmar och det är absolut inte ofta det händer. Imorgon ska vi till Victors mamma på middag för att fira henne. Men det får bli en snabbis för både jag & Joel är sjuka.

Nu väntar vi på att lillen ska vakna, sen ska vi storhandla och sen ska vi käka nått gott!
Måste hitta en present till Vic's mamma med, men det är så svårt eftersom hon är känslig och lite allergisk mot vissa saker. Men nått hittar vi väl!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!