Perfekt Julklapp till superbilligt pris.

2010-09-12 @ 10:26:15

Jag hittade en blogg igår där det är en tjej som desginar egna smycken till superbilligt pris.
Nästa löning ska jag fan i mig beställa mig två armband! De kostar 79 :- st och beställer du 2 st så kostar de 69 :- st ;)


Man kan skriva sitt namn & Sin partners. Eller kanske sitt barns namn och dess födelsedatum!
Eller varför inte sitt eget namn och födelsedatum? ;)



 Man får också en snygg berlock till

såhär ser det ut med berlock


För mer info gå in på hennes sida :)

Bilder är också tagna därifrån.
http://www.smyckestokig.blogg.se


Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

skit fina! :)

varför tror du att du inte skulle orka?

Tack vännen :) , det känns väldigt spänt men självklart blir det roligt också, får hoppas att grabben slutar rymma när han går så vi slipper köpa en trippel vagn för 13 tusen :p . får panik då och då och undrar själv hur tusan det ska gå, men samtidigt kommer det bli snäppet enklare när grabben är runt 3 år och går på dagis , så det blir väl som jag har nu fast med 1 år emellan prick.

kramar.

2010-09-12 @ 11:43:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Anonym

Tack ! Vad fint :)

2010-09-12 @ 18:05:16
smyckestokig

oj jag blev visst anonym i kommentaren

2010-09-12 @ 18:06:06
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!