buhuhuhhu

2010-09-21 @ 10:55:14

Får jag klaga lite? Jag är sjuuuuk och jag tycker inte om det. Jag blir alltid så trött och jag kan inte vara sjuk nu! Måste ju ta hand om lillen! Men det är skönt att han har lärt sig att kolla på barnprogram :D Jag vet inte om det är rösterna eller färgerna men han fastnar alltid framför tvn när jag sätter på bolibomba :) Så nu ska jag ta mig lite frukost sen gråta lite och tycka synd om mig själv.
 Nått jag inte tycker om när jag är sjuk är att jag alltid ser så konstig ut. ;(



Joel mår inte heller så bra..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!