20 oktober 2010

2010-10-20 @ 20:50:15

Haha. Vårat lilla troll♥


WOHHOOO! Idag kom barnbidraget så jag ska gå och köpa lite på systemet för jag ska bli SåÅ fUlL I helGeN mEd MiN vÄn hIhIHiHI. Skämt åsido. Idag är mitt humör inte på topp alltså. Jag är inte arg, men inte glad. Vad är man nån? Glarg?


Victor tog Joel och gick ut ett par timmar o eftermiddags. SKÖNT! La mig och tittade på TopModel! VARFÖR ska jag alltid envisas med att se ett avsnitt trots att jag sett det - kanske sisodär 4-5-6 gånger? Haha, går inte slita sig ur det bara.

VARNING: TOP MODEL ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE!
Helt sinnes!

Som ni har märkt så har det varit en het diskussion på min blogg och det är kul när folk kommer med sina åsikter bra som dåliga. Får lite dåligt samvete över att säga vad jag tycker, menar inget illa. Men jag är trött på att bara hålla min mun stängd :) Så det känns som jag växt lite i mig själv. Inte för att klanka ner på nån- utan för att jag vågar säga vad jag tycker.

Lillen somnade vid 8 idag, så han kommer nog vakna supertidigt imorn, men ska jag vara ärligt så kände jag just då att det inte spelade nån roll. Jag hade verkligen inte tålamod. Jag känner mig helt slut i kroppen. Förstår inte varför? Borde ju vara piggare med tanke på att jag tränar och sådär.
Mina ögon typ sluter sig hela tiden, jag är så trött.. Kanske ska äta den där munken som skriker mitt namn?
nej, det ska jag inte! Ska vara nyttig! Fast en munk gör väl inget?
Eller? om det gör nått så är det redan försent. My mind is set on going' to get that sun of a munk :) Yummi♥


Kommentarer
tess

Såg dina kommentarer nu ! : ) Jag använder typ paint eller photoscape :) ! Jaa tur att du behöll mig ;) ! Inte för att vi känner varann så jätte bra, men jag tycker du är hel grym och det känns nästan som vi känt varann i hundra år, trots att vi aldrig träffats ! : ) Men tycker du kan åka ner te thn :D och gör du det så får vi nog nästan ses :D Puss & kram skumbanan :P

2010-10-20 @ 20:56:53
URL: http://lifebytess.se
Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Svar:

Ah vad tråkigt :/ men hoppas att du får tur snart! ^^



Ah..haha så sant som sagt :D

2010-10-20 @ 22:50:45
URL: http://mammah.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!