Tack ♥

2010-10-07 @ 21:38:04

Idag drog jag iväg till Jonna i 3 timmar. Guld värt! Så Vic tog Joel direkt efter jobbet och har lekt och busat med han :) Kul för dem o få lite ensamtid tillsammans, inte kul när jag är med jämt och säger att det ska vara på det ena eller andra sättet! Jag måste släppa lite på min kontroll över Joel, Vic är också pappa och han måste hitta sina egna sätt med han och han behöver inte en tjatande kärring som mig :)
Iallafall
Mysigt att få träffa Jonnas små bebisar, Lilla Damian & Keyla. Damian sa att han älskade mig, fatta vad det värmde :D ♥ Och lilla Keyla är ju bara underbart söt, jag smälter. Har fått många frågor över hur jag mår och just nu mår jag mycket bättre. Har satt mig i rummet och slängt mig i sängen och stängt dörren och bara njuuuuter. Missförstå mig rätt, jag älskar att umgås med min familj, men ibland, bara ibland är det skönt att bara få stänga dörren och få njuta av tystnaden..

Min mobil har förresten helt plötsligt från ingenstans slutat fungera :/ Går inte trycka på knapparna :(
Nu blir det Kenza & Tyra show!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!