JAG ÄR SÅ GLAD

2010-10-27 @ 23:18:57


Min vackra syster Melanie med Joel!♥

Joel har aldrig kunnat somna om jag inte ammat honom och det har verkligen varit jättejobbigt att han alltid måste komma till mig när han ska somna (Om man bortser från att han somnar i vagnen när man är ute och går)
Jag har ibland fått en känsla av att jag kvävs när jag ammat. Jag vet inte varför men han har känts så tätt inpå mig och det har ibland gjort att jag känt så. Missförstå mig rätt - jag älskar att amma MEN det har gått mot sitt slut nu tycker jag (och han också tydligen! YES!)
Han vill alltså inte ha mer tutte.. Först blev jag jätteglad att jag skulle slippa den där "dukvävermig" känslan men sen blev jag lite ledsen ändå.
Eller inte ledsen, men han vill inte ha min mjölk längre :( Jävla unge! Nejdå, skoja! Min lilla prins!
Igår och idag har han somnat i min famn.
Jag testade att lägga han i min famn och klappa han lite på rumpan och VIPS så somnade han! Tänkte att det bara var "tur" så jag försökte göra samma sak idag igen och titt på fan, det funkade! Och jag är så glad.


Kommentarer
emily

hej på mej själv

2010-10-27 @ 23:34:15
URL: http://agressia.blogg.se/
Erica

Det var en sorg för mig med när jag slutade att amma, men man ska vara glad att man kunnat över huvud taget :)

styrkekramar!

2010-10-28 @ 09:00:13
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!