Trött?

2010-11-01 @ 23:17:40


Tung boll?

Oh, fyfan alltså vad det såg ut i vardagsrummet nyss. Slängde Hela Joels garderob på golvet (kläderna alltså, inte hela garderoben) och sorterade. För jag har märkt att alltid när jag tar ut kläder så tänker jag "för liten, för ful, inte min stil" Så nu åkte det ut lite kläder. Vissa var ju försmå så de åker ner i källaren och de andra ska min Kusin få. Hon fick ju två små Pojkar , Elissandro & Jilian, för nån månad sen. Så jag tänkte att de skulle få ärva lite :)

Jag försökte söva Joel förut, men när han somnat så vaknade han hela tiden. Så vic fick gå in och han kom aldrig ut ur rummet igen. HAHAHHA. Han somnade :) Kanske också ska sova för imorgon blir en låååång jävla dag.
Och ja, JÄVLA. Jag ska till timjan igen, stress stress stress. Men först ska vi till förskolan och fota oss & Joel och sen är det BVC som gäller.

Hoppas han har gått upp i vikt nu. Tycker han har varit så smal. Men det återstår att se.
Sen blir de timjan. Döda mig. Tack.


Kommentarer
Linda

Oh han är så söt din son! :D :D

2010-11-02 @ 14:49:00
URL: http://www.lindaviberg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!