jag vill ha en massa.

2010-05-05 @ 18:18:37

jag vill ha en ny header! Min är så jävla ful. " välkommen till min blogg" lixom, snyggt? eh, nej. HAHA. Jag vill ha photoshop på datan så jag kan göra en snygg header, men det är ju svårt när man knappt har en data. Den kommer cräääsha vilken sekund som helst :( rip data, rip.


Men vi sparar för fullt till en ny data. En laptop. Jag jobbade förra sommaren och slet för att få köpa en data och när jag väl har cash så köper jag en jävla stationär för att kunna spela the sims. Blir så sur på mig själv, jag tröttnar ju för fan direkt. Onödigt. fy, emily, fy.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!