hej :$

2010-06-07 @ 23:50:08

Har inte mått så bra i veckan det är därför jag varit lite nere. Jag menade inte det jag sa om "kuk på bloggen" osv. Jag har en tendens att vräka ut mig saker när jag är arg bara :( Dålig (o)vana som jag måste bli av med. Jag älskar ju att bloggen blir läst och att ni vill ta del av mitt liv och vardag. Det är väldigt smickrande faktiskt.
Så, im so sorry. Alla har vi dåliga dagar och jag ska alltid vara så impulsiv och skriva argt när jag är arg. Jag måste lära mig att inte sitta vid datan när jag blir sne alltså. :blush:




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!