Im back to stay!

2010-07-25 @ 20:49:56

Shalalalala! :D
Äntligen är jag tiillbaka! Fick nästan lite bloggabstinens :( Plus att jag inte hittar knapparna på datan längre, det är ju katastrof :( Haha! Men nu är jag tillbaka och jag ska blogga varevigaste dag :)

Idag har jag packat upp så "de står härliga till" ( fin svenska jag kan va?)
Plockat o städat heeela dagen idag (packat upp de vi hade me från skåne) fyfan de va helt fullsmockat i bilen när vi åkte hem. Hur mycke handla man där egentligen? :P

Sorterade garderoben IGEN så min lillasyster fick komma hit o hämta upp 12 klänningar. Förra månaden gav jag bort en hel flyttkartong.. Jag är så snäll,jag! :D

Här kommer lite blandade bilder från skåne to make up for the time I didn't blogga ju knåw?

Söndag:

Stannade i Värnamo på vägen dit för att träffa min älskade lillasyster för andra gången på 9 år.

Melanie♥


När vi kom fram vandrade vi i skogen och såg nått monster :(



Måndag :
Vi drog till stranden och badade i Yngsjö.
"Pijz to da wöld"

Jag & Älskling.


Tisdag:

Victor åkte cross med Min morbror i skuugen


Såhär man såg ut innan den marknaden den

Victor och Joel i våffelståndet

Joel tycker om att sitta upp i vagnen :)


Totili sexi in the huud..



Mer bilder kommer imorn! Har en trött liten fis som vill lägga sig o sova! Hörs senare :) puss♥


Kommentarer
Carolina

hade ni kul där nere?

2010-07-25 @ 23:04:24
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!