Att laga något för första gången.

2010-07-14 @ 12:57:49

Jag har varit sugen på fisk, potatis o äggsås i tusen år så nu ska jag ätnligen göra det. Victor tål inte ägg så har inte kunnat göra det när han varit hemma (Det är han som lagar maten 6 av 7 dagar!) Han gör så gooood mat!

Men nu har jag börjat koka potatis (hur länge ska de koka?) Jag är svinhungrig! Får se hur maten blir nu då.. Hoppas de blir gott. Sen ska vi äta mormors mat i en hel vecka. GOTT!

EN fundering:
varför smakar alltid maten godare när någon annan gör den?


Kommentarer
Carolina

potatisen kokas ca 15-20 min du känner när den är klar.Lättaste är att dela potatisen i 2 delar då blir dom klara fortare.Mommors mat ja då blir det äta mycke hälsa henne från mig;)

2010-07-14 @ 14:33:44
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!