aLo aLo!

2010-07-07 @ 08:26:34

Godmorgon! Sovit gott? (Det är en fråga ni får gärna svara :) ) Jag är ganska pigg idag faktiskt och jag undrar om det är hälsosalladen jag åt och zumbapasset jag körde igår? Ska nog dra ett idag med även om jag kommer bli helkt svettig. Men jag måste verkligen bli av med mina kärlekshandtag. Som jag sa till en vän ; När man ser mina kärlekshantag så känns de som man får en överdos i kärlek.

Just det!
Ska skriva en lapp till grannarna med. Normalt att börja hamra kvart över elva på natten? Det är natt för mig nu eftersom Joel sover då. Bryr mig inte ett shit om att de är nyinflyttade. De borde fan ha lite mänskligt vett? De har ju trots allt två småbarn. ( Tro mig man hör det! Skrik och stampande steg över oss nästan dygnet runt. TRO MIG, jag dör.) Sov inte barnen igår när de började hamra?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!