..........

2010-01-20 @ 18:40:15



Ja, det är vad jag är just nu. vaknar i omgångar om nätterna för att pissa eller spy. Blir så trött, det tar på mina krafter och jag som knappast har några kvar, så rädd hur jag ska orka med en förlossning när jag inte ens orkar hålla ögonen öppna. Sovit ganska länge idag. Skönt, men är ändå lika trött. Min vardag är inte guld och gröna dalar eller hur man nu säger såhär på svenskt ordspråk. Alltså! Ingenting med MIG är bra just nu, jag sover, spyr,äter i princip. Trött, så jävla trött. ingen lust att vara glad och positiv när jag känner att ingenting är bra.. Jaja, ska gå och läggamig nu. Så trött och så arg för jag orkar inte ha det såhär längre.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!