Så typiskt!

2010-12-31 @ 09:24:28


Bild tagen av mig i somras.

Inatt har Joel varit jättedålig på att sova. Han har legat och vridit och vänt på sig heeeeeela natten och så vaknade han vid 02.30 och ville inte somna o förrän 4.20. Men jag förstår lilla plutten, han var jättesnorig och andades genom munnen och det blir ju torrt då, så jag fick gå upp med han och ge han nerzeril och lite vatten, sen gick jag runt med han i lägenheten. Så typiskt att han ska bli sjuk just idag!

För idag skulle  Emma  och jag träffas och fota lite.
( Klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg och se hennes foton ) och jag såg verkligen fram emot det, provade kläder jättelänge igår och var jätteglad, men nu blev ju lillen sjuk och Vic jobbar ju! :( Nu när Joel somnar så ska jag sätta igång och skrubba och städa bort alla sjuk bakterier, vill verkligen inte bli smittad. Tack älskade handsprit för att du finns!


Kommentarer
Linda

Naw va söt!:D

2011-01-03 @ 20:24:52
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!