2009-12-22 @ 15:57:40

Nyduschad o fräsch! mmmmm.. Älskar hur man luktar efter man duschat. Blir som sagt bio 2night! Unrda hur "många" som går på bio en tisdagskväll? För en gångs skull så går jag upp före victor ur duschen.. kanske för att jag duschade 40-50 minuter innan Åh vad jag har blivit bra på att duscha lagom!
Magen kurrar =) Börjar bi hungrig, ska göra mig iordning sen dra ner och äta nått innan!

Is the BIG(mac) question! Och som vanigt kommer jag ändra mig tusen gånger innan vi bestämmer oss. =)
Halla at yah girl


Kommentarer
towe

Mmm mc D skulle ju jag valt iallafall :D mums

Ha de så mysigt i bio mörkret :D hihi

hälsa din man

2009-12-22 @ 18:37:54
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Emma foto m.m

kanon, kollade men hittade de inte så kan ja få de igen :)?

2009-12-22 @ 21:44:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!