Sömnproblem.

2014-02-10 @ 00:17:29
Enda sen jag varit en liten flicka så har jag haft sömnproblem. Jag finner verkligen ingen ro till att få sova, trots att jag är hur trött som helst! Spelar ingen roll om jag varit och jobbat i flera timmar, eller tränat. Det är himla frustrerande! Förra sommaren sov jag INGENTING på 4 (!!) nätter (eller dagar) 96 timmar. Klarvaken. Jag kommer ihåg att jag hade skola då, en torsdag. Och jag hade inte sovit sen natten mot söndag. Jag var så trött, men hjärnan gick på högvarv och det hela slutade med att jag tillsist fick hjärtklappningar, såg i syne, allt hördes tusen gånger högre och alla ljud lät som det kom från en biosalong. Även om någon viskade så hoppade jag till. Jag kunde inte ens ta mig till doktorn för att jag inte kunde gå rakt! jag hade fått en akuttid Men jag kom utanför dörren i princip, och fick vända hem igen. Så jävla läskigt!! O där vill jag inte hamna igen.. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!