En vacker dag..

2011-07-22 @ 12:15:54
En vacker dag ska vi flytta till Västervik, jag saknar den staden så mycket och att låta Joel växa upp här finns inte på kartan. Inte en chans att han ska bo här i Norrköping. Skitstad. Sen har vi släkt och vänner här, men det är faktiskt VÅRAT liv, det är VI som bestämmer vart vi vill att våran son ska växa upp, VI som vill vidga vyerna och det är VÅRAT val. Sen vad andra tycker skiter jag i för jag är så jävla trött på att göra andra nöjda hela tiden. Jämt ska jag göra andra nöjda, nu är det slut på det. Hädanefter kommer jag sätta mig och min familj i första hand. Och nej, inte ett dugg bitter idag.

Gammal bild på mig och älskling. Vilken skillnad. Och vad har jag för outfit? hahahaha

Kommentarer
Natahlie W

Good for you! :D Bra att du tänker på ER i första hand, skit i alla andra! Hoppas allt går som ni tänkt. ;) Hade bäst!

2011-07-22 @ 13:40:13
URL: http://liiiljaibloom.blogg.se/
Paulina

Klart ni ska tänka på ER i första hand gumman! Och jag måste bara säga att Västervik är en jättefin och härlig stad, jag gillar den skarpt! :)

Hoppas allt är bra med dig & familjen. Kraam

2011-07-24 @ 10:35:57
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Anonym

sommarens anthem!! http://www.facebook.com/pages/Da-Costa/160638960651169?sk=wall

2011-07-25 @ 05:59:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!