Hemma igen från intervjun.

2011-02-08 @ 16:58:28

Snacka om att jag blev helt paff när jag klev innanför dörrarna på AF och såg världens folkmassa. Kanske var en 400 pers och då räknar jag inte med dem som var där innan och efter mig. Jag stod i kön i en timme för att intervjuas i 10 minuter. De satte oss i grupper om 5 och så fick vi diskutera lite om hur en bra arbetare skulle vara och sen.. Kommer jag inte ihåg, haha. Blackout typ. Men jag tror inte jag kommer få komma på en 2a intervju. Man ska vänta på svar (Det tar upp till tre veckor) och då får man en kallelse till en intervju till, eller så får man ett Nej tack. Så kommer gå här hemma och oroa mig och ska jag vara ärligt så tror jag inte att jag har så stor chans. Men vi får hoppas på det bästa. Nu ska jag göra pannkakor och Potatis & Purjolökssoppa♥

                               


Kommentarer
Anonym

Kan du inte lägga upp ett recept på soppan? :)

2011-02-08 @ 20:06:07
Anonym

Kan du inte lägga upp ett recept på soppan? :)

2011-02-08 @ 20:06:56
emily

Jovisst kan jag göra det! Gör det så fort jag vaknar imorgon! Men jag gör mitt egna recept och TRO mig, den blir supergod! Krämig! :)

2011-02-08 @ 21:34:59
URL: http://agressia.blogg.se/
Towe

Va du på intervjun för mcd? :) såg på af att som skulle komma! Håller tummarna :D

2011-02-09 @ 11:31:02
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!