Bara lite sådär.

2010-09-11 @ 22:21:56

Jag skrev världens längsta inlägg nyss, men fyfan allt blev bara skit! Haha :D
Ska iallafall som sagt ut nästa helg. Jag är superrädd över att lämna iväg Joel.
Det som krossar mitt hjärta är att veta att han kommer gråta efter oss på natten och säkert undra var vi är. Usch! :( Men han är ju med sin farmor så det går nog bra.. Men jag och Victor måste få dansa av oss lite. Det blir nog roligt tror jag!
Sen ska jag inte lämna bort Joel på ett braa tag!
Svammel svammel.. 

Nu ska jag nanna. ♥
 


Kommentarer
smyckestokig

Tack för din snälla kommentar alltid så kul att höra att de är fina . Självklart får du gärna skriva + länka till mig mvh malin

2010-09-11 @ 23:50:30
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
towe

BABY JAG SKA MED UT NÄSTA HELG1!!!!!!

2010-09-12 @ 07:50:18
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!