18 November

2011-11-18 @ 11:45:41
Hola mis amigas.
Hade sovmorgon idag och jag blev väckt klockan 8 av att jobbet i Navestad ringde in mig på Söndag. Tackade nej eftersom jag vill vara helt ledig en helg nu. Men om det verkligen krisade sig så får de ringa igen. :)
Idag är jag "ledig" = tvätt, städ och Packdag. Men det är skönt det med. Jag vill flytta nuuuu. På Direkten! Men nejnej, måste vänta i 76 dagar nånting. ( Har en nedräkning på tavlan i hallen hahah) Men så är det väl om man längtar efter något så mycket.. Typ som jag är gravid och väntar på att Bf datumet ska falla. Och dom där träningsvideosen jag la upp är för att jag vill få bort min putande gravidmage som vägrar försvinna (Vilket jag förstår då jag inte tränat på 1 år, haha) Önsketänkande. Men jag kommer bara inte igång. Snart så ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!