Jaaaaaa!!

2014-10-25 @ 18:22:13
Wihu! Jag har inte kunnat blogga för att jag glömt bort mitt lösenord. Men jag lyckades knäcka det - äntligen! Igår fick jag världens jävla migränattack så fick bosätta mig på toaletten 😫. Emy var här och vilken tjej alltså! Haha gud vad hon fick mig att skratta och trots att jag låg där helt nerspydd så fick hon mig att skratta. en sån vän borde alla ha! Hann också ta massa selfies mellan skratten. Emy tyckte det var roligt att jag låg där på golvet men ändå tog massa selfies! Haha! 
 Och så måste man försöka se lite snygg ut :
😂   Blev en rolig kväll även fast den slutade tidigt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!