levande blommor

2013-03-12 @ 18:56:33
återigen var det längesen jag bloggade. jag vill verkligen blogga, men förr var jag alltid så personlig och sen att ändra det till något annat.. tja, det är svårt. riktigt svårt! jag vill ju gärna göra något roligt klipp som jag alltid la ut förr, men svårt utan dator ju. haha!


här är en bild på mitt vardagsrum. ser heeelt annorlunda ut än när jag flyttade in i november. TACK till min fina familj och mina vänner för att ni hjälpt mig och skänkt saker till mig. guld värt! fick även vit färg av Jonna så jag passade På att måla om mitt fina ekbord (vet att man inte ska måla ek) men fick bli så då det ändå var så förstört. men fint blev det! ska knäppa en bild så ska ni få se!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!