We can keep trying but things will never change.

2012-05-15 @ 11:44:30
Hej hej hej
Är hemma på lite lunchrast och det fick bli ett päron, snart är praktiken slut och jag trivs väldigt bra där!
Måste verkligen köpa ett solkort, Vita converse, massage, svarta nya jeans, och mascara -men drömma kan man ju göra! Vill ha lägenhet också! Varför ska det vara så svårt att få? :( Börjar få paniiik här! Jag har ju inte "kommit ut" på bloggen än men jag och Victor ska flytta isär som ni kankse förstått. Men inga sura miner! Vi får göra det bästa utav det. Nu rinner tiden iväg och jag måste rusa tillbaka till Äldreboendet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!