Kom ner på jorden.

2012-05-07 @ 23:02:22
Ska jag behöva förklara och ursäkta mig till varför jag mår dåligt eller? Snälla nån.  Jag är så trött på att passa upp på folk, jag är så trött på folk överhuvudtaget och tyvärr så är de mina vänner som får lida -och jag är ledsen för det MEN jag tänker inte be om URSÄKT för det. Förstår ni skillnaden? Jag är bara sååå trött i min själ och jag behöver lugn och ro i det här kaoset, jag orkar inte med andras drama och jag orkar inte med andras problem Och det ska inte jag ens behöva förklara mig om. Nu stänger jag in mig i min bubbla för jag orkar verkligen inte med tjafs o trubbel o "den sa det och den gjorde det" VEM BRYR SIIIIIIIIIIIIG!? Jag har viktigare saker för mig än att höra när nån klagar på att "wä den härmar mig med det här" "wä den har samma hårfärg som mig" "wä jag är så ful". Gå. Stick. Ta eran negativa energi. Jag pallar inte!

Så SNÄLLA. Lämna mig ifred för jag orkar inte vara glad o ses o mysa o fika o gosa o se på film o vara SOCIAL. Jag är alltid den som är glad o sprallig o gör så att alla känner sig bekväma o välkomna o ja.. Clownen i stort sett. Men jag har tvättat bort mitt face nu. Jag står här helt naken och exponerar mina känslor. Jag orkar inte vara den som drar alla skämt, jag orkar inte vara den som alltid lättar upp stämningar JAG MÅSTE OCKSÅ FÅ BACKA, JAG MÅSTE OCKSÅ FÅ ANDAS. JAG MÅSTE FÅ VARA SJÄLV! Snälla förstå det. Och kan ni inte det. synd. Jag bryr mig faktiskt inte just nu, jag gör verkligen inte det. Jag är 2 busy med att sköta mitt liv och plocka upp alla trasiga bitar. Sen. När jag är stabil och mår bra, då. Då kan ni komma och prata med mig om era problem och jag kommer stötta er, men nej. Just nu orkar jag inte. Jag måste kunna få säga stopp nångång och det är precis det jag gör nu. Bara för att jag skrattar så är jag inte alltid glad och bara för att jag lyssnar på era problem så har jag inte alla lösningar, tyvärr. Nu ska jag avsluta innan jag börjar ursäkta mig för att jag mår såhär, men vet ni, de tänker jag inte göra. För jag tänker alltid på alla andra förutom mig själv men det ska bli ändring på det nu. Jag ska tillåta mig själv må såhär och heala MIG och bara MIG.




Kommentarer
Clara

Herregud vad jag känner igen mig. Är också alltid den som fixar stämningen, drar skämt, samlar gruppen... idag har jag varit lite tillbakadragen, och bara för att jag inte har 100% energi så har jag fått kommentarer som; "vad är det med dig?"... du, det är okej att inte vara på topp! Jag känner med dig :)

2012-05-07 @ 23:56:37
URL: http://cesio.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!