I'm aliiive!

2012-05-12 @ 12:47:05
Igår kände jag att jag levde. Fytusan det var det värsta jag varit med om. Idag är jag ganska så yr o trött men det är väl normalt. Har inte rökt på 4 dagar heller. Egentligen är det väl inte med flit utan det har bara blivit så pga mitt illamående. Om 2 bloss igår räknas pga nervositet så är det 4 dagar. Jag mår upp och ner. Mest är jag väl i chock kanske? Allt har gått så fort. Jag är trött. Därför jag är så kort också. Vi får höras när vi hörs och under tiden kan ni kanske läsa min blogg från början? haha. Vem orkar? Men kul o bläddra lite i arkiven. Puss vi hörs som sagt när vi hörs ♥


Me and Angie!


Kommentarer
Tess

Hej stjärnan hur har du de ?.

Det var länge sen nu, ingen fb och du är inte inne på msn ju. :(. Läst dina tidigare inlägg och känt fy farao va livet är orättvist i vissa lägen.



Anyway finns här ifall de är nått vet du.! Kramar i tusen.

2012-05-13 @ 09:09:32
URL: http://thereseejonssson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!