Give me a lowfive.

2012-05-30 @ 15:19:03
Halla! Här var det dött, lika död som jag känner mig på insidan om man får säga så. Känns som en del av mig försöker att inte ge upp, men jag känner mig så trött i själen ni vet? Sen är de ju självklart jobbigt med uppbrottet me Victor. Vi har varit tillsammans i så många år så det är klart att det känns som ens värld rasar- men man försöker göra de bästa utav situationen och jag har sökt typ 8 lägenheter.. Uuuuh! Ge mig NÅN tur plz! Känns som det är allt jag tjatar om på bloggen..
Jag har iallafall varit rätt duktig me träningen. Kört lite zumbapass o tagit promenad runt stan me Tina! :) Igår gjorde jag lite övningar med, känns i magen idag kan jag lova! :) Ska lägga upp den här bilden o sätta fast den på min vägg så jag får ännu mer lust. Ju mer jag tränar desto mer vill jag träna. Who! Imorn är det jobb på hemtjänsten iaf. Märkte inte förrän IDAG att ja inte ska jobba nått i Juni, så jag bad dem om tider. Tar vilka som helst. Pengar som pengar.
Nu ska jag städa! Hörs :) P.s! Ja skriver saker i den privata bloggen även om ja inte lägger upp "lösenordsskyddatinlägg" bilden, så ni vet ♥

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

sv: attans då :/ får hoppas dom inte töjer sig =)

2012-06-01 @ 08:05:58
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
TOVA - KNASIGAST ♥

YO! :)

just nu pågår "HELGENS KNAS" på min blogg ( som veckans blogg fast tusen gånger bättre ) direktlänk ifall du/ni skulle vilja anmäla dej/er: http://knasigast.blogg.se/2012/june/som-veckans-blogg-fast-battre.html#comment

ha en bra helg! :D

2012-06-01 @ 18:05:05
URL: http://knasigast.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!