Emily comes clean.

2012-05-18 @ 00:27:52
Idag har det inte varit en så bra dag om man utgår ifrån mitt mående. Men visar inte för Joelito att jag är ledsen för jag har vant mig att aldrig visa käsnlor längre. Jag har varit som en robot - eller rättare sagt.. är! Jag tänker "jag ska vänta tills han sover sen kan jag gråta" Men egentligen  tycker jag det känns falskt. Han måste ju se att man kan vara ledsen men det är ju inte så att jag skulle ställa mig och storböla o slänga mig på marken o slå på den i frustration .. haha. Nej men ärligt, förstår ni hur jag menar? När jag mår dåligt så kommer allt på en gång. ALLT verkligen, saker jag inte bearbetat i mitt liv- ända sen mitt första dåliga minne.. Var är pappa? Var det något fel på mig? Varför fick jag en sån hemskt uppväxt? Varför gjorde ingen nånting? Varför dog min bästa vän? Var han själv? Blev han mördad? Vad hände egentligen? Varför har mina ex varit otrogna mot mig? Duger inte jag? "Jag är äcklig". "Jag är värdelös" Vem är jag?Varför bryr sig inte morfar om oss? (han bryr sig om sina andra barn o barnbarn) Ah, ni förstår. Jag har den känslan av att alltid vara ivägen. Och nu.. Nu känns det som jag förlorat mig själv... Idag satt jag i duschen o bara sjöng o grät, sjöng o grät. Och jag vet inte ens VARFÖR! Det är inget speciellt som har hänt nu, men jag bara grät o grät o grät. Jag känner mig så jävla maktlös. Varför finns inga lägenheter?! Jag måste verkligen fixa mitt eget. Jag MÅSTE. Men hur fan ska jag få ekonomin att gå ihop!? All denna jävla stress o press o bråk hit o dit. Jag går sönder!! Men jag är stark för Joels skull. När jag är med han även om jag är trött i hjärnan så får han mig att skina och må tusen ggr bättre, han förgyller mina dagar och jag hoppas att jag gör detsamma för honom.. Min älskade unge ♥

Whey, lite falskt leende sådär.


Deppblogg.se

Kommentarer
jennifer

Åh min fina syster, vill nästa gråta när jag läste texten " sjöng och grät ". jag vet inte riktigt vad jag ska säga men kämpa på bara för jag tror starkt på att du kommer få längenhet. Din famn är alltid öppen till oss här hemma jag älskar dig så jävla mkt. det jag skriver nu har jag lärt mig av min smarta syster emily, jag älskar dig <3

2012-06-01 @ 14:56:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!