U don't know me or what I'm capable of, so don't even go there.

2012-03-07 @ 12:37:26
Nu är det 2 dagar kvar till min födelsedag och Joels kalas och på Lördag blir det party för hela slanten! Ska bli så kul att träffa familjen på Fredag ♥ Inte ofta vi är samlade samtidigt så det kommer betyda mycket :) Jag var på stan igår och shoppade lite kläder. Och det blev ingen blå klänning med urringning som jag letat efter i säkert en månad utan det fick bli ett par tuffa brallor och en genomskinlig top. Hjäääääääälp! Haha men visar sen på Lördag vad jag ska ha på mig. Imorgon tänkte jag börja sätta upp saker till Joels kalas och blåsa ballonger o baka lite eftersom jag efter skolan endast har en halvtimme på mig att fixa mig, koka korv, förbereda maten och fixa med kakor och dricka osv. Haha så typiskt mig, men stress är en del av min vardag :))
Såhär såg det ut häromdagen, inte ens en minut efter jag dammsugat och bloggskadad som jag är så tar jag kort påt innan jag säger "ajabaja" haha.
"Joel städa" sa han. Ja, bäst för dig! Haha sötunge.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

haha ååh va söt :)

2012-03-07 @ 16:44:42
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
sandra

så söt han är.. när ska ni komma hit och leka..??

2012-03-08 @ 08:47:35
Emily

När Joel är frisk vill vi jättegärna komma och busa! Skulle vara jättekul! :)) Hälsa barnen och ha de så roligt i Stockholm ♥

2012-03-08 @ 12:08:38
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!