Tack som fan för igår!

2012-03-11 @ 20:48:07
Hej alla! Idag är jag inte lika ledsen oför igår var en superbra dag! Vill först o främst tacka alla mina vänner och familj som kom och gjorde de möjligt för mig att glömma mina problem och bara kunna fira min födelsedag och ha så kul osm möjligt! Tack Victor, Victor, Katty, Dorro, Carro, Jimmie, Tina, Felicia, Paul, Mauro, Angela, Bullen, Janne, Alex, Freddy Och Emy♥ Kameran användes inte så flitigt som jag ville då inte ens hälften av alla som var med kom med på bild. Men ni kommer alltid finnas i mitt hjärta yaaaa smörisch.Jag och Min lillebror ♥
Jag & Vackra Angie ♥
Jag och min tjej hshs ♥
Mauricio :)
Me N jan!
Alex & Dorro ♥
SÄÄÄÄÄÄXIGA BRUDAR!
Min outfit closeup.
Och så tårtan såklart!
Och sen vill jag be Mr.Paul om ursäkt för att han inte fick va me på bild. Haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!