Lördag!

2012-03-17 @ 11:22:58
Imorgon jobbar jag sista passet på jobbet och det känns både skönt och sorgligt. Skönt för att jag slipper vara så superstressad över att veta att jag ska jobba när jag har massa plugg + vill ha tid med min son. Men tråkigt då det ändå varit skönt att få komma ut och tjäna mina pengar. Men håller mina tummar att jag får sommarjobbet jag sökt. De kommer nog ringa mig, men jag har ju ingen telefon. Bra va? :(

Tänkte dra en liten runda sen och ta lite kort på lägenheten för att visa upp våran lägenhet. Tänkte bara kolla intresset först? Annars får det vara :)

Saknar faktiskt vår hel nyrenoverade lägenhet :( Men nu  bor vi ju i stan och jag trivs bättre i de här området faktiskt :)


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

jaa bilder på lägenheten vill jag se :)

2012-03-17 @ 22:41:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Cecilia

Jag vill se bilder :D:D

2012-03-17 @ 23:20:49
Paulina

Jag vill se bilder på lägenheten! :) Har ju väntat på de ju ;) Hehe. Hoppas att det är bra med digb och familjen. Puss!

2012-03-19 @ 10:07:51
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!