Jävla äventyr!

2012-03-08 @ 12:04:21
Haha. Jaa, dagens äventyr blev att åka till vårdcentralen tidigt imorse då jag förklarade symptomen då Joel fått utslag på kroppen. Det var inte sådär jättemycket faktiskt utan det var ganska lite. Men när jag tog av han kläderna när vi kom in (måste ge Cred till Hagebys vårdcentral då de var otroligt snabba. På en timme fick jag träffa både sköterskor och doktor, men jag tror de berodde på att Joel var ett barn och de misstänkte en allergisk reaktion) så hade han FULLT med utslag. Var kom de ifrån liksom? Han fick samma sak i somras och då var det nässelutslag, vilket de kom fram till att det var i Somras med. Stackarn :( Men det är inget som smittar tack och lov då vi ska ha kalas imorgon, så får se hur pigg lillplutten är. Min lilla älskling

Önskar min lillebror hade kunnat komma imorgon :(

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

sv: vi provade det igår, det kom upp några rapar sen fick vi henne att somna tillslut :) Natten var rätt okej ändå, hade väntat mig NOLL sömn, men hon sov nån timme i taget faktiskt...

2012-03-08 @ 15:38:24
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!