Jag har blivit utmanad

2012-03-20 @ 23:58:59
Jag har blivit utmanad av Monia att skriva 5 saker som ni inte vet om mig. Men de kan bli svårt. Ni vet väl allt? Eller? ;) Har ni hört mig säga de här förut så kan jag ta nån extra punkt ;) Nu kör vi.


  • Jag känner oftast på mig om något ska hända och jag får ofta "bilder" om något som ska hända och efteråt har jag förstått vad "bilderna" velat visa- men jag har inte lärt mig att tyda dem helt- än. Det enda jag kunnat tyda änsålänge är innan någon har gått bort.

  • Jag kan se och känna av när en ande är närvarande.

  • Jag är sjukt rädd för skräckfilmer. Speciellt när dom går/kryper konstigt. Jag har sett TVÅ skräckfilmer i mitt liv och vågar inte sova med lampan släckt när jag är själv.

  • När jag tycker att en låt är bra så spelar jag sönder den tills jag är så sjukt trött på den.


  • Jag gjorde en Adhd utredning, men han kunde inte avgöra om jag hade adhd eller inte (!?!) Men ska jag vara ärlig så tror jag att det är pga att jag är orolig i själen med tanke på min sjukt hemska uppväxt jag haft.

  • Min högsta önskan är att bli Polis och att adoptera ett barn från Ryssland eller sydamerika.
Jag utmanar:
Jenny
Carro
Katty
Alex
Paulina

Kommentarer
Jennie

Polis är en dröm här med. Tyvärr nått som får fortsätta vara det.... Där kan man nog snacka plugg. Kul med såna där listor!

2012-03-22 @ 23:16:35
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!