Halla

2012-03-18 @ 17:34:03
Kom hem från jobbet rätt nyligen och det kändes så sjukt att det var min sista dag. Lite stressigt mellanåt men helt ok ändå :) Känner mig sjukt lättad men tråkigt ändå. Victor och Joel är iväg och jag har ju ingen telefon så jag vet inte var de är eller när de kommer hem. Men jag passade på att måla mina naglar och använda den här Cracknail effekten. Tycker inte det blev så snyggt om jag ska vara ärlig. Ser bara sjukt slaskigt ut :P lite de som e meningen, men nää. Diss från min sida iaf..


Kommentarer
Jennie aka Stalker ;)

Äntligen någon mer som dissar det nagelnacket. Jag har aldrig riktigt gillat det, så har inte ens provat det på mig själv.

2012-03-18 @ 21:03:38
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!