Life goes on.

2012-06-21 @ 19:36:01
Jag är sjuuuuuuukt sliten idag. Vill bara sova men kan inte. Måste få i mig mat också, har bara ätit en äggmacka på hela dagen. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller om de bara är pollen som gör att ja blir så jävla trött!? Är de nån som har pollen som också blir helt slut? Var o köpte medicin igår, men de hjälper inte! Ska ta o skrapa ihop nått, slänga på en film och sen sova! Imorgon är det midsommar och det ska spenderas med grillchill, sen mys med Toto & Joelito! ♥ Är glad att jag har de vännerna jag har och alla de nya jag träffat., Ni e bäst!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!