Jag älskar att träna!

2012-06-18 @ 13:49:26
Nu när syrran är här så har vi inte legat på latsidan direkt :) Asskönt. I Lördags tränade vi i 3timmar, ja lurade henne att springa långt (hon hittar ju inte här i Norrköping) så tror vi sprang lite mer än en mil. Och vilken jäääävla kondis hon har. Jag måste nog sluta röka.. Men jag är stolt över mig själv att jag orkade trots att ja stannade typ kanske 2-3 gånger (okej lite mer men de låter bättre o säga 2-3) Sen gjorde vi magövningar och rumpövningar jag måååste lägga upp de övningarna här så ni får se och kan göra de hemma. De va så sjuuukt bra! :) O igår gjorde vi lite rumpa med och nu ska vi dra igång ett Zumbapass på 60 min.



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

fan va duktig du är ! och snygg ;)

2012-06-18 @ 17:41:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!