Hejhejhejehje

2012-06-12 @ 16:11:05
Idag är en sån dag där jag är ledsen över allt. Hur mitt liv ser ut, hur jag växt upp, hur jag mår just nu, de människor som dött som betytt mycket för mig. Jag är som en svamp. Jag suger åt mig av allt dåligt o negativ energi. Jag känner mig värdelös och jag känner mig i vägen. Ja, så mår jag idag. Snart är Joel hemma från dagis och vi har köpt lite saker så vi kan göra vår egna Pizza! Ska bli kul för han att kladda lite o göra sin alldeles egna pizza! Jag älskar min son över allt annat. Han är min värld.♥♥


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

åh jag vill så gärna berätta en positiv sak som kommer göra dig glad, men jag kan inte berätta. än. men jag vill! Du kommer bli glad - lev på det en liten stund, och dö inte av nyfikenhet ;) <3 <3

2012-06-12 @ 17:38:57
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
jennifer

Du är inte ivägen du är perfekt älslar dig <3

2012-06-12 @ 19:23:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!