Du måste skriva en rubrik

2012-01-07 @ 23:39:25
Har suttit och stirrat på skärmen i flera timmar nu för att veta vad jag ska skriva. Men jag är helt tom inombords. Jag har inget att skriva om. Har i typ en veckas tid varit sjukt trött på kvällarna men jag kan inte sova. Jag är för rastlös i min själ. Jag bara ligger och grubblar och tänker, "tänk om" "om jag skulle" "vad skulle hända om.." och yadi yadi yada. Känner mig febrig nu, men jag vet att jag inte är sjuk. Det sitter i huvudet på mig och då tar väl kroppen stryk eller nått, jag vet inte. Jag vet ingenting just nu..


Siempre tu y yo mi hijo lindo.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!