Jag ska bli en Mamacita

2012-01-25 @ 23:53:14
Halla. Frånvaron är stor, I know. Men jag har tusen bollar i luften och jag kan inte sätta mig ner för att ta ett djupt andetag. Det är så mycket på en och samma gång. Lever just nu i ett kaos av kartonger, hundra miljoner uppgifter, hålla koll på nycklar till lägenheten och jag hittar inte mina kläder nånstans. Fan ta flytten. Haha. Var med tinus och svärmor och flyttstädade. Jag sa till Tina : Det tar en timme. MAX två. Det tog 6 (!!) Timmar varav 5 var i köket. Alltså. Vafan. Hahah. Men nu är jag hemma iallafall och trotsar min sömn då jag känner att jag behöver lite egentid.
Vi ska iallafall börja på Friskis och jag min idiot har tappat bort (ovanligt) mitt CSN kort, så kommer antagligen få betala dyrare. Jaja. Nu ska jag iallafall träna upp min kropp och jag ska ha den kroppen jag vill ha och jag skiter i om folk säger att jag är smal, för jag trivs inte i min kropp. Den förändras jävligt mycket efter att man fött barn och jag hatar verkligen min kropp. HATAR att prova kläder och sen se hur jag ser ut. Blir alltid så sur och vägrar sen att prova kläder. Men nu jävlar ska jag bli fit och man ska inte säga "Du har fin kropp FÖR att ha fött ett barn". Nejnej. I Sommar ska jag kunna gå i bikini Utan att skämmas o må skit. Helt ärligt. Nu ska jag ta tag i det här! Nu jävlar.

Mamaciiiita




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!