7 dagar kvar.

2012-01-08 @ 16:44:23
Imorse när vi skulle äta frukost så fanns det nada hemma, så fick ta upp (världens godaste) bröd ur frysen och sen värma lite i ugnen, supergott tyckte Joelito. Idag har jag packar ännu mer. Fan har inte ens hunnit äta. Waaa. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad som händer med mig, det är som jag sakta men säkert försvinner från mig själv typ. Ä svårt o förklara. Har inte rökt på 2 dagar heller. Har inte varit sugen. Har inte varit sugen på nånting faktiskt. Deppblogg? just nu kanske. Men ska röra mig och packa lite, är sjukt jävla yr.

Lillen fick dricka Oboy imorse. Syns det? haha

Kommentarer
ebecca

Tack gumman!!!



Föresten skulle du vilja nominera mig? :)



SÅ SÖÖÖÖÖÖT HAN ÄR!!!!

2012-01-09 @ 10:16:20
URL: http://rebfre.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!