Just sayin

2012-02-21 @ 00:33:53
Nu är bloggen låst så vissa inte kan läsa min blogg. Ni ser. Det finns en person som kallas för A och hon snackar skit om person B,C,D,E,F och hela jävla alfabetet. Förstår ni? Tror hon verkligen att jag är så jävla dum att jag inte fattar att hon snackar skit om mig också när jag inte är där? Jävla backstabbing bitch. Jag ska bara vänta och få tillbaka lite saker utav henne, sen ska jag be henne att dra åt helvete för såna människor som snor min energi pallar jag verkligen inte med i mitt liv! Jag har kämpat i flera år nu för att inte umgås med såna människor och ibland märker jag lite försent vilka det är jag umgåtts med och jag måste erkänna att jag skäms över henne och hennes beteende.
Men nu är bloggen låst och hon kan inte sitta där ute på "landet" och snacka en massa skit om mitt liv- bara för att hon står och trampar på samma ställe hela tiden. Men ska jag vara ärlig så tycker jag bara synd om henne och vart hennes liv har varit och fortfarande är. Stackarn har ingen framtid :/ Men jag måste säga att jag är glad för mina nya vänner! ♥ På Fredag ska jag gå och göra det där som jag bloggade om innan och eftersom ni är så några som läser min blogg så skulle jag kunna säga men jag vill verkligen prata med den personen först- Det är jag skyldig henne. Isch, får ont i magen bara jag tänker på det men det kommer bli bra! Allt kommer lösa sig tillslut, det gör det alltid.


Kommentarer
Monia - Med bulle i ugnen

sv: spelar ingen roll, jag tycker inte om semmelbrödet heller ;) Och inte grädden - den smakar konserveringsmedel haha :) Så jag tycker verkligen inte om någonting på en semla...

2012-02-21 @ 14:10:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Towe

Åhhhh nyfiken!!!!

2012-02-21 @ 19:23:11
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: det med BMI måste vara nåt nytt, för jag vet en familj där mamman är sjukligt fet som adopterade en flicka från Kina för typ 5 årsedan :o alltså hon är så fet så hon hittar olja när hon är ute och går i högklackat - det är sant! :o



Ja det är svårt med fosterbarn.. Jag har tänkt att jag vill ta emot mindre barn, och hjälpa dem redan där , men såklart är man ju rädd att dom ska slitas ifrån en när man hunnit knyta band :/



kram

2012-02-22 @ 08:52:41
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: nämen tack va snällt sagt :) fast jag känner mig som en padda jag också ;) haha



2012-02-23 @ 09:54:00
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!