fortfarande sjuk! Bläääääääääääää

2012-02-13 @ 11:50:39
Har ätit EN gång sen i Onsdags och det var igår då min tinus bjöd på mat ♥ Jag kan verkligen inte äta- plus att jag inte känner NÅN smak alls. Även om jag snytit mig och kan andas genom näsan så känner jag INGEN lukt. Börjar bli orolig att det sitter i föralltid nu? Wuä. Känns som det iallafall. Målarna kom idag och tillslut var det jag som fick välja tapeter i det nya rummet. Kommer bli SÅ fint! :) Skönt o bli av med den fulaste rosa tapetfan jag nånsin sett..



Väggen ser helt brännskadad ut. :P


Det som var lite coolt var att det Längst ner var tapetserat med TIDNINGSPAPPER från 1912! HUR coolt? Så jävla coolt att jag snodde lite bitar! Haha!

Kommentarer
Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: ja, hon gör sig beredd att komma ut ;)

2012-02-13 @ 12:20:25
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
a

Kan du inte visa före å efter?

2012-02-14 @ 18:35:18
emily

Njae, ja vet inte om jag vill det då det finns folk som jag inte vill ha med att göra i mitt liv som TYDLIGEN läser min blogg ;) Hon säger att jag är de ena och de andra, men ändå så klickar hon sig in här? Wupsi! Hahahaha :) Så, njae jag tror inte det :)

2012-02-14 @ 19:56:47
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!